lauantaina, lokakuuta 25, 2008

Miksi huomenna 237?


Ilmastonmuutos on karkaamassa kasista, Turun herrat kahvittelevat kolmannen maailman tyontekijoiden selkanahasta raastetuilla kaffeploroilla ja keskustaamme ollaan hautaamassa parkkihalleihin ja ilmansaasteisiin...

...jotain on siis tehtava!

Onneksi jo huomenna juuri sinulla on mahdollisuus tehda jotain asialle aanestamalla kunnallisvaaleissa ehdokasta, joka aikoo pelastaa maailman ja Turun siina sivussa... eli tietysti minua!


Minua tulee aanestaa, koska jonkun on uskallettava puhua ymparistoarvojen puolesta ja pakotettava Turunkin ilmastopaastot laskuun.

Minua tulee aanestaa, koska jonkun on puututtava siihen valinpitamattomyyteen, jolla Turun kunta tekee epaeettisia hankintoja kolmannesta maailmasta.

Minua tulee aanestaa, koska jonkun on estettava Turun kaupunkikeskustan muuttaminen automarketiksi.

Minua tulee aanestaa, koska seison arvojeni takana loppuun saakka.

Minua tulee aanestaa, koska jotakuta sinun taytyy aanestaa kuitenkin ;)


Siis aanesta huomenna 237 ja pelasta maailma!

Ei kommentteja: